Nedräkning

Postat den 04 april klockan 20:25 i Vardagssnack,

Nedräkningen till min födelsedag har börjat. 7 dagar kvar. Jag försöker inbilla mig att det kommer att kännas att jag fyller år på min födelsedag om jag bara pratar om det tillräcklig mycket. Jag tror dock att det inte kommer att bli så direkt men.. det är ju värt ett försök. Haha. Jag har till och med kladdat i min handledares almanacka att jag fyller år och ritade ett litet hjärta. Han skrattade gott när han såg det och lovade att bjuda på nåt gott.
 
Jag trivs verkligen bra på praktiken. Och jag är verkligen stört nöjd över att jag hittade denna utbildningen. Den passar mig som handen i handsken! Jag har nu bara under två veckor fått någon megapluggenergi och är suppertaggad på att börja i skolan igen efter praktiken. Plus att jag är så nöjd med praktiken nu när jag få springa omkring och vara folks hjältinna. Att hjälpa folk med problem som är "lätt som en plätt" (alla problem är inte lätta såklart, men många) och sen få en megahyllning är ju helt suveränt!
 
Idag har dock varit en lugn dag. Började morgonen med lite rutinarbete i ca 30 minuter innan det var dags för ett trappass. Det skulle delas ut broschyrer i alla brevlådor och givetvis sitter dessa på dörrarna.. Jag hann med 25 trappuppgångar på drygt en timme - ca 1500 trappsteg. Gissa vem som med stor sannolikhet kommer jämra sig över träningsverk imorgon?

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här