Söndag

Postat den 06 april klockan 16:07 i Vardagssnack,

Jag vet inte riktigt vad det är som händer men bra är det iallafall. Jag har nog aldrig varit såhär konstant glad såhär länge som jag är nu. Allting känns rätt. Till och med problemen i livet känns som inspirerande utmaningar. Tänk liksom vad nöjd man kommer att vara när problemen är lösta.
 
Just nu sitter jag och kollar på födelsedagspresenter till mig. Som jag ska ge till mig själv alltså. Jag har haft nagellacksinköpsförbud ett tag eftersom jag har så jävla många, men nu känns det som om jag är värd några fler nagellack ändå. Annars önskar jag mig egentligen ingenting. Jag har tänkt på det många gånger att när man fyller år så behöver man aldrig någonting :O Däremot årets alla andra dagar så behöver man saker och ting hela tiden. Hur kommer det sig egentligen?
Lyssnar på mina stjärnmärkta låtar på Spotify och titt som tätt dyker det upp jullåtar. Helt suveränt ju! ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här