Sony Experia Z2

Postat den 11 april klockan 16:17 i Vardagssnack,

Det blev en ny mobil igår. Kan knappt bärga mig! Dessutom drog jag till lite extra detta mobilköpet och köpte en värstingmobil som inte finns på marknaden ännu. En Sony Experia Z2. Mobilen jag har jag nu är också en Experia-mobil och jag har varit såååå nöjd med den, och nu när jag köper en värstingmobil så kan det ju inte annat än att bli bra. Hoppas jag. Den börjar leverars 29 april så jag får nog vänta 2 veckor iallafall innan jag får den. Men det är något att se fram emot nu i min sjukdomstider! En födelsedagspresent till mig själv helt enkelt.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här