Vad händer på midsommar?

Postat den 10 april klockan 19:31 i Vardagssnack,

På julafton hängde jag på akuten, på min födelsedag (imorgon) ska jag till vårdscentralen och göra en utvidgad halsodling. Så, om vi ska försöka hitta något mönster här så jag lär inte kunna komma på midsommar. Oavsett planer. 
 
Just nu sysselsätter jag mig genom att tröstshoppa. Jag har inte 100% bestämt mig ännu men det ser ut att bli en ny mobil. Så jag har något att se fram emot. Min mobil har strejkat ganska länge och försökt få ur humör. Och ibland lyckats för den delen. Men vi får väl se vem som skrattar sist när min nya mobil anläder ^^ 
 
Halsen blir sämre och sämre. Dock har jag inte haft någon feber idag så det är bra. Nu ska jag dö lite, käka godis och glutta romantisk komedi. Morsning!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här