Bättre tider

Postat den 28 augusti klockan 13:54 i Vardagssnack,

Jag tänkte att nu när jag  ä n t l i g e n  mår bättre igen att det är dags att börja ta tag i livet och hösten. Inatt vaknade jag bara en gång av smärta i halsen men lyckades somna om igen. HALLELUJA! Klockan ringde vid 6 som vanligt för medicinering och det var nästan att jag var redo att gå upp då. Men så övervägde jag snabbt mellan att gå upp och därmed inte ha någonting att göra heeela förmiddagen eller om jag helt enkelt skulle ligga kvar, somna om och låta halsen få lite längre chans på sig att läka ännu mer. Inte så svårt val. Ställde dock klockan och gick inte upp allt för många timmar efteråt. Skönt.
 
Iallafall, för att återgå till livet och hösten. Jag tänkte att det är dags att börja ställa dygnet rätt och ta tag i det jag missar i skolan nu när jag är borta så jag inte är helt vilse när jag kommer tillbaka. Plocka fram alla skolgrejer i form av böcker, pennfodral, miniräknare, skolväska, glasögon, matlådor m.m. Fast det gör jag imorgon, åtminstone börja plugga på det lärarna går igenom på lektionerna. Idag ska jag bara chilla och ha det gött.
 
Nu ska jag shoppa lite. Sen blire till att pilla lite på vad som skulle kunna resultera i en ny bloggdesign.
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här