Dag 4

Postat den 24 augusti klockan 15:45 i Vardagssnack,

Ja, enligt doktorns ordinationer om att dag 4-7 efter operationen är värst så har han än så länge helt rätt. Idag har det inte blivit någon mat inte. Jag sitter och smuttar allt vad jag kan på såndär naturdietdryck med alla vitmatiner i så jag iallafall inte går någon nöd på vitaminer och mineraler.
 
Inatt vaknade jag och låg med smärta flera timmar innan det var dags för nattemedicinen. Sen kunde jag somna om igen men det var ju inte kul när jag vaknade för att gå upp sen igen. Bara att vänta på att det ska vara dags för nästa medicinering innan det ens är lönt att tänka på annat. HERREGUD vad ont det ska göra då... 
 
Egentligen är smärtan inte extrem som man kan tänka sig (uppdaterat: ehh, jo det är den), men det sitter på ett sånt olustigt ställe att man inte vet hur man ska reagera. Det är nog mer obehagligt än vad det gör ont. Däremot ska jag inte säga att jag inte har ont, nej faktum är så gör det tillräckligt ont för att kroppen ska få mig iallamående. Jag är jätterädd för att jag ska må så illa att jag kräks och därmed riva upp halsen så det blir en blödning... Usch hemska tanke! Tänk att få börja om med läkningsprocessen en gång till...
 
Jaja, nu är det nu. Änsålänge har inget dramatisk skett. Nu ska jag fortsätta glo på tv. Haj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här