Dag 7

Postat den 27 augusti klockan 14:45 i Vardagssnack,

Okej bra. Jag börjar bli frisk. Det är nästan en helvändning jämfört med igår hur jag mår idag. Ork nog att komma på alla möjliga livsprojekt är ett bra tecken. Och just nu är shoppingshoppingshopping på tankarna och jag gör listor på alla möjliga affärer och vad jag villa köpa i respektive affär (tur att det var löning häromdagen).
 
Dom två senaste dagarna har jag varit tillräckligt sjuk för att inte ha ätit i princip någonting. Inte ens någonting i vätskeform. Att ta värktabletter har varit en pina och jag har mest gråtit och hållit för öronen ihopp om att all smärta ska försvinna. MEN, idag minsann, efter medicinering vid 12 fick jag i mig hela 330 ml vätska! Halleluja! Så just nu känner jag positiv energi ända ut i småtårna! 
 
Men, man ska inte ropa hej förrän man hoppat över bäcken. Det är fortfarande (gissningsvis) långt kvar innan jag blir frisk. Det lär ju absolut inte bli någon skola denna veckan iallafall. Hoppas verkligen att det värsta i läkningsprocessen är gjort nu. Jag har verkligen tröttnat på att ha så stört ont.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här