Julkalender in the making!

Postat den 03 augusti klockan 14:19 i Jul, Vardagssnack,

VILKEN PANIK. Jag vaknade med ett ryck inatt – ”Det får inte vara sant. Gud vad jag ångrar mig!” tänkte jag. Det var innan jag insåg att det jag reflekterade över bara var en dröm. Ni förstår, jag drömde att jag hade gått och lagt mig 30 november och nu vaknade jag mitt i natten och var så förtvivlad att jag inte gjort någon julkalender till bloggen. Jag hade dagarna innan (i drömmen alltså) gått och tänkt att jag inte skulle ha någon kalender för det var för myckt jobb med det, men där jag satt i sängen och hade vaknat med ett ryck och ångrade mig nåt så fruktansvärt.

Vad vill jag ha sagt med detta? Jo, det är dags att börja fila på en julkalender redan nu så jag inte missar att den är klar i god tid till 1 dec ;) Haha. Idag firar jag dagen med julmusik. Knappt 4 månader kvar till kulkalendern ska vara klar. WIHO! :D


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här