Känn ingen sorg

Postat den 01 augusti klockan 17:42 i Vardagssnack,

Igår tittade jag och en vän på Känn ingen sorg. Ni vet filmen som är baserad på Håkan Hellströms låtar. Stört bra är'en. Idag har jag spelat Håkans musik heeela dagen. Så jäkla pepp! Jag minns konserten med Håkan för snart två månader sedan och springer omkring som en galning här hemma. Har tagit tag i massa tråkiga grejer som jag skjutit på i veckor och känner mig bara allmänt taggad. Och nu nyss tog jag även tag i nåt annat roligt: måla om massa möbler ^^. Och se, till och med en blogginlägg mellan varven hinns med. All disk är borta. Alla högar med papper och böcker är borta (sorterade till sin platser). Jag har möblerat om och dammsugat. Tittat någon timme på Netflix och... Som sagt, allmänt pepp. Ska passa på att utnyttja detta och göra en massa annat medan jag har enrgin. Tänk vad en film kan ge upphov till.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här