Kvällen innan

Postat den 19 augusti klockan 23:35 i Vardagssnack,

Huvudet dunkar av huvudvärk och ögonen går i kors pga trötthet. Hela dagen har det ända jag tänkt på och pratat om handlat om operationen imorgon. Jag är helt slut. Desto mer jag pratar om det desto jobbigare blir det nästan. Jag har nog innerst inne inte riktigt fattat att det är ca 12 timmar kvar till operationen bara. Fram till 24.00 dagen innan får jag äta, så nu funderar jag mest på om jag ska äta eller inte? Jag är inte särskilt hungrig, men å andra sidan kommer jag inte kunna äta på ett par dagar nu.. Hmm. Svåra beslut jag står inför. Det blir nog lite dryck bara, sen får det vara bra.
 
Nu ska jag snart lägga mig. Imorgon strax innan 9 sitter jag i bilen på väg till Borås. Vid 10 ska jag vara plats. Hur lång tid det kommer ta vet jag inte, men troligtvis är jag trött efteråt så sover nog större delen av dagen. Men jag kommer ha gott om tid att kunna uppdatera vad som händer med mig iallafall sen när jag väl kommit hem. 
 
Godnatt! Wish me luck!
 
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här