Onsdag

Postat den 13 augusti klockan 12:59 i Vardagssnack,

Ett litet brev kan åstadkomma mycket. Jag skulle lägga mig tidigt igår men låg vaken fram till 3 inatt och tänkte på allt möjligt mellan himmel och jord, men mest på operationen. Jag tror att oron över operationen väckte liv i en massa andra saker man kan oroa sig över också.
 
Idag är det alltså 7 dagar kvar. Om en vecka, gissningsvis exakt på klockslaget, ligger jag på uppvaket på sjukhuset. Det känns rätt overkligt. Men bra. Och läskigt. 
 
Nu ska vi se vad jag ska kunna åstadkomma idag. Min möbelmålning blev nästan klar igår så det blir la till att avsluta det. Sen måååste jag få ordning här. Mycket grejer ligger i högar pga bristfälliga förvaringsställen. Jag skulle vilja ha massa hyllor på väggarna så jag kan få upp saker och ting. Får åka till Ikea och köpa lite material, så att säga. Skönt att bo granne med Ikea så jag kan dra dit när det passar utan att behöva planera en massa.
 
Hare gott, hej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här