Tacka Gud för Internet!

Postat den 16 augusti klockan 17:52 i Vardagssnack,

Jag har hunnit smälta att jag ska opereras. Jag har hunnit "glömma bort" det för att sen komma på det igen och åter igen blivit helt till mig och nästintill gråtfärdig. Flera gånger om faktiskt. Jag som trodde att det här inte skulle vara någon stor grej. Tack Gud för Internet! Tack alla människor som dokumenterar och lägger upp på nätet för andra att ta del av. Jag vet inte vad jag är rädd för, men när jag läser andras historier känns det lugnande att dom haft exakt samma tankar. 13 000 människor opereras i Sverige varje år för att ta bort sina halsmandlar, så att hitta information är inte så svårt. Vilket är skönt. 
 
Det är fyra dagar kvar så det är ganska påtagligt nu. Jag läser på massa hemsidor om tonsilloperationer och om narkos. Det finns inte så mycket att ta del av egentligen. Jag kommer att sövas, ingreppet kommer ta ca 20-40 min, sen ska jag vakna ett par timmar, se till att jag mår bra och sen åka hem. Typ.
 
Jaja, nu ska jag skruva upp volymen på musiken och ta ett städpass så jag kanske kan tänka på annat en liten stund iallafall. Hare gött, hej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här