Två glada nyheter

Postat den 29 augusti klockan 18:59 i Vardagssnack,

Åh jag är så glad just nu! Jag har suttit och pillat med bloggdesignen hela dagen och det blir så bra. (Ignorera mitt inlägg från igår.) Jag är verkligen jättenöjd. Den liknar inte någon av mina tidigare designer och den är dessutom lite halvmorden. Jag tror det är ganska långt kvar innan den är helt klar men det ska bli kul att sätta in den på bloggen sen.
 
Igårkväll var första gången jag skulle lämna huset sedan operationen. Man blir tokig av att dygnet runt befinna sig på samma ställe. Iallafall, jag och mamma åkte igårkväll till min brorsa för ett litet ärende och på vägen hem stannade vi till en snabbis på Maxi. Jag såg häromdagen att dom hade kamanj på en symaskin där nämligen och så passade jag på att gå in och få med mig en hem när vi ändå var i stan. Så nu är jag med symaskin. Äntligen.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här