16 kvm

Postat den 12 december klockan 18:34 i Vardagssnack,

Ni vet när jag bodde i Guldheden tog det bara 5 sekunder att gå från ena kortsidan av "lägenheten" till den andra kortsidan. Hehe. Jag tänkte att det kunde vara kul att ha med bilder från den tiden i bloggen så även om det är lite sent påtänkte så... woalla! 
 
Först kommer man in genom dörren. Till vänster fanns mitt badrum och "halva köket", jag fick nämligen diska i handfatet då jag inte hade något rinnande vatten i övrigt.
Gick man igenom min gigantiska hall kom man till the headmaster bedroom. Så att säga. Jag hade en våningsäng med en soffa under (båda nedre bilderna är tagna med fönstret bakom min rygg), och bakom sängen fanns resten av "köket". Hade även en tv uppsatt på baksidan vänstra "köksväggen". Och thats it my friends. Ganska mysigt va?
 
Sen hade jag ju VÄRLDENS utsikt som vägde upp det mesta så... ja :). Det var toppen att bo där ett kortare tag. Ni förstår: bor man högst upp i ett av dessa husen, tex det i mitten som jag bodde i...
Så kan man få se nåt dethär varje dag...
Ofta spelade dom fotboll på fotbollsplanen nedanför så det fanns ju typ alltid en match att glo på om man skulle ha tråkigt. 
 
Så ja, 16 kvm i 6 månader i Guldheden kan se ut såhär ↑. Tack för der men änn mer tack för ett förstahandskontrakt ^^.
 
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här