Det är fortfarande samtal före, tack för att du väntar.

Postat den 29 december klockan 13:24 i Vardagssnack,

Min beräknade kötid är tydligen 15-20 min. Man får vara glad över att minutpriset från mobiltelefon inte är som förr i tiden och att jag nu ringer gratis. Annars hade det varit billigare att ha kvar abonnemanget istället för att vänta kvar... Hehe. Jag har haft en bra jul iallafall trots att jag varit småsjuk hela tiden. Har det inte varit feber har det varit halsont, yrsel, onödigt mycket kliande eksem, svårt att sova, för varmt, för kallt eller ont någonstans i kroppen. Fick fina klappar som jag kanske får för mig att visa i ett annat inlägg, den som lever får se. Ingen har väl missat att det är snö ute nu? Överallt på Facebook och Instagram (och ute!) är snö så långt ögat ser. Jag är ju emot snö (om man nu kan säga att man har den ställningen) men det känns ändå okej med snö nu i jul och mellandagarna. Kanske till och med några dagar in på nya året men sen får snön försvinna tycker jag. Idag tvättar och städar jag. Och är med mig själv. Skönt att slippa anpassa sig till någon annan ett tag. T ex så ska jag få popcorn till lunch sen. För att jag kan. Hejsvej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här