Jul vare här!

Postat den 07 december klockan 22:44 i Jul, Kreativitet,

Jag tror det skulle vara en större bedrift att få till än sämre design än den jag hade innan än att få till en bättre. Min vita design har verkligen varit tråkig som få även om den varit enkel att ha med att göra, inget att störa sig på liksom... Men sådär ja! Jul vare här. Äntligen!
 
Jag brukar alltid vara duktig på att spara alla designer jag gör. Det är ju kul att se vad som utvecklats med åren och om det varit något jag särskilt gillat sen tidigare så kan jag ju bara sno tillbaka det av mig själv. Superbraigt. 
 
Iallafall, den senaste designen jag sparade är daterad 2013-12-01. Med andra ord var det senast 1 år sedan jag gjorde en ny design, och då gissar jag att det var en ny juldesign (Glömt att spara bild på den och orkar inte lägga in alla koder nu bara för att se hur den såg ut). Sen tog jag bara bort alla juliga saker och lät det vara vitt.... gissar jag. Det känns verkligen konstigt att det var ett helt år sedan jag satt och kodade en ny design senast... Men å andra sidan har jag ju varit sjuk en del senaste året, jobbat en del och pluggat en stor del. Så det har inte funnits så mycket tid till annat. 
 
Jaja, detta ska jag inte ägna mina tankar åt nu. Nu blire natten för min del. Godnatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här