Min vanliga onödighet bara

Postat den 23 december klockan 11:40 i Vardagssnack,

Jahopp, här kommer jag och får julledigt och i samband med att kroppen slappnar av passar bakterierna på att härja i kroppen. Söndags: feber. Igår: feber. Idag: huvudvärk, snor och hosta. Det känns så onödigt att vara småsjuk hela tiden. 
 
Jag har en kompis som sa att han var sjuk onormalt ofta när han var 21-23 men att han sen dess inte varit sjuk alls i princip. Jag hoppas på att om jag nu inte slutar vara sjuk precis i dagarna att det åtminstonde bara är en "period". Det skulle betyda att om ett år så är jag frisk iallafall ^^ Wihoo! 
 
Idag är det så full rulle som jag kan förmå som gäller. När jag står upp blir jag andfådd så det kommer inte gå särskilt snabbt idag, men ska försöka hinna med en hel del ändå. Städning, diskning och lite piff så det blir trevligt att komma hem sen efter jul. Senare i eftermiddag ska jag hem till mamma och pappa för att spendera julen där. Blir väl kvar någon natt iallafall. Får se när jag skriver igen men gissar att det blir efter jul så får passa på nu att önska er en riktigt God Jul till er som kikar in här emellanåt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här