Energi och dagsplaner

Postat den 02 februari klockan 13:12 i Vardagssnack,

Jag vet inte om det är mina ändrade levnadsförhållanden sedan en tid tillbaka eller om jag bara håller på att växa upp och därmed få saker och ting på köpet men jag har så mycket mer energi nu än vad jag vanligtvis har den här tiden på året. Så sjukt skönt. Men för att inte blanda ihop saker och ting: Mitt fysiska jag är fortfarande trött och hängig efter den långa sjukdomsperioden jag haft (och fortfarande har egentligen). Det är mitt inre jag som är sprängfyllt med energi. Jag ska inte grubbla för mycket på orsaken utan istället bara försöka njuta av nu:et, man vet ju aldrig när det där vänder.
 
Dagen har hittills bestått av en alldeles lagom lång frukost på typ två och en halv timme framför tv:n där Vänner har rullat på skärmen. N A J S. Nu taggar jag städning och sen tänkte jag utforska hur lång tid det tar för mig att promenera ner till stan. Hejsvej!

Kommentarer