Happy Valentines Day

Postat den 14 februari klockan 21:02 i Vardagssnack,

Jag hjälpte tv:n att skriva ett Alla-hjärtans-dag-kort till mig. Jag blev  glad när jag läste det! Tack tv:is! Och dessutom har jag blivit uppvaktad med blommor och choklad tydligen så det var ju trevligt med ;) Tack för det! Nu blire korvstroganoff-making och sen tänkte jag nog dra mig till sängs. Om jag inte får för mig något annat förstås. Dock har jag tänkt att detta ska bli en effektiv helg så utvilad måste jag ju vara då. Imorgon äre tvätt klockan 08.00 och sen städ och plugg. Tenta på ingång i nästa vecka så.. tja.. Det kommer bli en kanonhelg dethär... Haj!
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här