Onsdag

Postat den 19 februari klockan 18:53 i Vardagssnack,

Det här är något nytt för mig. Jag träffade på en granne (bara det är ju typ nytt för mig) och vi började snacka. Och sen helt plötsligt bjöd han in sig själv till mig. Hahah. Kul! Men konstigt. Men kul! Så nu har jag racerstädat allt som låg på golvet och putsat lite på det värsta så att det inte ska se allt för hemskt ut. Det blir nog bra. 
 
Annars är jag svintrött. Vill bara sova nu. Men ska nog ta en promenix och spana in kvarteret. Jag har ju egentligen bara gått till och från busshållsplatsen och till och från Maxi, men aldrig runt omkring och testat nya vägar och allmänt sett mig omkring. Så det är väl det som står på schemat. Jag ska bara få det där besöket först. Och äta lite. Sen ska jag nog ta mig ut.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här