Tenta imorgon

Postat den 17 februari klockan 21:34 i Vardagssnack,

Ni vet väl vad det betyder? Ett nystädat hem. När det är dags att plugga blir disken helt plötsligt väldigt intressant. Och matlagningen. Och att putsa bort lite smuts från kaffebryggaren osv. Jag tror att jag har ganska bra koll på tentan men nu sitter jag här ändå och oroar mig över om jag ändå inte borde tagit mig i kragen och pluggat in i det sista. Inte mycket att göra någonting åt nu. Det viktigaste om man varit på alla lektioner tror jag nog är att vara utvilad på tenta tillfället. Så med andra ord är det läggdags snart. 
 
Installationsteknik är det som gäller imorgon. Fysiken jag jämrat mig över så många gånger. Och VVS. Vi får se vart det här bär av. Nu ska jag få lite mat i magen innan sänggång. Nattinatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här