25 januari

Postat den 25 januari klockan 19:18 i Vardagssnack,

Jahopp. Då var halsen sämre igen. Wft. Vem ska jag kontakta för att råda bot på dethär?! Imorgon är senaste penicillinkuren slut och den har väl inte direkt gjort någon större nytta. Tyvärr. Dom testade en ny sorts penicillin på mig denna gången. Men som sagt: ingen större nytta. Jag orkar inte mer nu... Ska till Borås igen snart och få halsen undersökt ordentligt. Vad jag har hört av den senaste doktorn så ska dom titta ner i halsen och se om det är något som sitter fast där och orsakar dom där svullnaderna gång på gång. Så ja, fortsättning följer.
 
Nu är det två veckor sedan jag flyttade in i Guldheden och jag trivs kanoners! I Olskroken var jag ju inneboende och det var inte riktigt min grej. Men nu har jag alltså ett eget krypin och det gör mig så gott :). Nu sitter jag hos mor och far och väntar på mat samtidigt som jag snyltar på deras internet. Jag har dåligt med internet i Guldheden just nu så kan inte blogga och sådär. Men ett mobilt bredband är beställt så snart så blir det andra bullar.
 
Peace.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här