Den där kaffekokaren

Postat den 14 januari klockan 20:49 i Vardagssnack,

Kaffekokaren fungerar kalasbra! Jag vet inte vad det är som göra det, men jag känner mig löjligt glad över en egen kaffekokare. Jag kommer ihåg när jag köpte den. Jag tog alla mina (just då) sista pengar för att köpa mig en kaffekokare. Jag ville liksom ha en. Jag visste att jag inte skulle behöva använda den på ett bra tag (det var ett par år sedan jag köpte den) (den har stått på vinden sen dess) men det var det som saknades i min samling med flytta-hemifrån-grejer. Om jag helt oväntat skulle flytta hemifrån då vi den tiden så har jag iallafall en kaffekokare! Jag kommer ihåg att jag satt jättelänge och läste recensioner och kollade på massor med kaffekokare i olika prisklasser innan jag bestämde mig. Men detta var som sagt ett par år sedan och det är först nu, i förrgår, när jag flyttade till Guldheden som jag fick användning för den. Om jag valde rätt kaffekokare då för ett par år sedan? Njaa... Jo. Alltså. Den är helt suverän - den gör precis vad den ska! Men om jag ska klaga på nåt så är det nog att den låter lite mycket. Fast det är chill. Det är ett mysigt puttrande ljud. Så sålänge jag inte ska sova när den är igång så är jag nöjd.
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här