Sweet!

Postat den 13 januari klockan 12:13 i Vardagssnack,

Då var det dags att vända blad och påbörja ett nytt kaptiel. Jag är göteborgare igen och befinner mig nu som tidigare nämnt i Guldheden. Och denna gången är det alltså en helt egen liten minietta. Sweet! Jag tänkte att jag skulle vara lite bättre på att visa bilder från detta place:et än vad jag var i Olskroken. Får se hur det blir med den saken men det är iallafall en tanke jag har.
 
För att dra lite snabb uppdatering om allt möjligt:
  • Vårterminens schema i skolan är låååångt ifrån höstterminens. Då var det heldagar varje dag, nu är det i princip halvdagar varje dag. Förutom några dagar när vi är helt lediga. Gööött.

  • Jag är inte frisk. Så fort jag gör något ansträngande så känner jag bara "nej". Ni som känner mig vet att jag är en optimistik själ och ett "nej" i tankarna finns knappt, jag tänker på värre saker istället så det som är jobbigt för stunden är relativt bra ändå. Men nu känner jag alltså "nej". Doktorn ska ringa på onsdag och förhoppningsvis har dom kommit fram till någonting då av alla tester dom tog i torsdags.

  • Jag har flyttat igen! (Jag vet att jag sa det i början på inlägget med det är sweet om nåt så det känns okej att skriva det två gånger^^)
 
Övriga tankar:
  • Hur fanken får man normal temperatur på dte här stället? Jag fryser och svettas omvartannat...
  • Kommer jag att fixa skolan fast huvudet består av potatismos?
  • Ska jag, eller ska jag inte, åka till Ikea idag?
  • Jag måste fixa Internet. Mitt mobilinternet på 500 MB/mån lär nog ta slut rätt snabbt om jag ska ha det för alla mina internetsika prylar.
Hopphopp, nu ska jag se om jag kan lösa några av mina världsproblem! Haj.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här