Tuesday morning

Postat den 28 januari klockan 09:16 i Vardagssnack,

Ledig dag. Och tur är väl det. När jag vaknade idag fick jag en hostattack och helt plötsligt rasslade det till och woalla: En stor jävla slemklump låg mitt på täcket... Yeyy... (Hoppas det inte blev för mycket information.) Ja just det, jag har inte berättat det. Jag har åkt på en megaförkylning. Utöver halsen. Jättekul. Men, en positiv själ som jag är så låter jag inte det här vara något negativt (vem lurar jag? J a g  o r k a r  i n t e  m e r . . .). Nu när jag är förkyld är inte halsen lika påtaglig. Visst, det är jobbigt när jag äter/sväljer, men resten av tiden jämrar jag mig mest över huvudvärk, öronverk, hosta + slem i halsen och snor. Skönt med lite ombyte liksom...
 
Nu ska jag tröstäta lite popcorn och försöka plugga lite. Hejsvej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här