Datorproblem

Postat den 20 juli klockan 13:56 i Vardagssnack,

Nu hoppas jag på regn snart. Dels för jag gillar regn men även för jag inte får dåligt samvete när jag sitter inne vid datorn då. Nu har jag det så bra att jag sitter på balkongen med datorn men det kan ju vara kul att hitta på nåt när det är så fint väder liksom. Iallafall, anledningen till att jag vill sitta vid datorn nu är för jag behöver ha en nya design på bloggen (HAHA, jag blir ALDRIG nöjd... pust). Men sen har jag även yttepytte skolarbete som hänger kvar sen vårterminen så.. Det behövs ju bli gjort snarast också. Och det också vid datorn. Och jag känner att jag inte riktigt vill sitta vid datorn när det är så soligt. Jaja, än är det ingen brådska, skolan börjar inte än på ett tag :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här