Det är för varmt att vara ute. Jag kommer dö.

Postat den 06 juli klockan 12:19 i Vardagssnack,

Jag är Mölndalsbo nu. Flyttade i tisdags. Nu bor jag på en gård i en 1ª i Kållered, dubbelt så stor som den i Guldheden. Alldeles nyss hörde jag utanför hur en kille kommer att dö. Jag förstår honom fullt ut. "Det är för varmt ute Lennart! Jag kommer dö!" ropade han. Jag hatar sådanhär värme. Enligt YR är det stabila 26 grader i skuggan idag och jag håller på att försmäkta.
 
Skönt att jag kommer tillbringa dagen på insidan idag iallafall. Jag håller på att packa upp alla mina grejer och försöker hitta rätt plats för dom. Jag flyttar grejerna fram och tillbaka hela tiden känns det som för att det verkligen ska kännas rätt. Bäst att stätta igång medan viljan finns. Hare gött!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här