Det där halsonda

Postat den 13 juli klockan 22:45 i Vardagssnack,

Jag stod framför spegeln igår med munnen så öppen jag bara kunde för att titta på mina halsmandlar. Så kom jag att tänka på när jag var hos doktorn i tisdags vilka ljud hon ville att jag skulle göra samtidigt som hon tittade ner i halsen på mig. Samma ljud som jag gjorde hos henne stod jag och ljöd framför spegeln och såg då hur halsmandlarna trycktes ihop mot varandra och till och med nuddade varandra. Flera gånger i rad för att se hur illa det verkade vara. Ni vet, om jag tryckte ihop halsmandlarna så mycket jag kunde kunde jag nästan inte andas :O Sen var det inte så mycket mer med det. Men expertis sa att det såg ralativt bra ut.
 
Idag har jag SVINONT i halsen. Precis som jag hade dagarna efter besöket hos doktorn. Min lärdom: Jag ska inte trycka ihop mandlarna sådär igen. Onödigt. Men jag gissar att det är bra att jag nu vet vad jag inte ska göra om jag vill hålla mig så smärtfri som möjligt.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här