Lördag

Postat den 19 juli klockan 19:49 i Vardagssnack,

Det var längesedan jag kände mig så avslappnad som jag varit gjort idag. Idag har jag inte gjort någon måstesak överhuvudtaget. Konstigt. Skönt. Började dagen med att gå en promenad för att spana in området. Innan jag flyttade hit trodde jag att Kållered Centrum var, i princip, allt som fanns i Kållered, kanske något hus utstrött lite här och där men annars trodde jag att det bara fanns två bostadsområden. Men... Jag har fel. Kållered är nästan hur stort som helst :O Man kan inte spana in allt på samma promenad inte. Men det ju bara kul att man kan uppleva mer än vad man trott från början.
 
Mitt nya place börjar ta sig nu iallafall. Fått upp några hyllor på väggarna, soffinköp ligger väldigt ofta och guppar i tankarna så det är nog nära nu och jag har inte allt för många kartonger kvar nu som är oupppackade. Allt är väl egentligen uppackat (fast nu nerpackat igen) och jag har kollat igenom allt, men jag måste ha fler hyllor på väggarna för att kunna placera det jag har i kartongerna någonstans. 
 
Nu blire lördagkväll och allt var det nu kan tänkas innebära. Hare fint!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här