Tonsilloperation

Postat den 08 juli klockan 21:41 i Vardagssnack,

Doktorn sa att det är dags för operation. I höst. Det var ju bra. Jag vet inte vad jag känner inför det riktigt. Jätteskönt att dom där jävla halsmandlarna ska bort så det tar slut någon gång. Men sen är jag, säkert som vilken normal människa som helst, väldigt nervös och lite rädd för det också. Jag fick en adress på en hemsida där det står en massa om vad som händer runt operationen. Bl.a. kommer jag behöva vara borta från skolan i minst en vecka. Man kan få blödning. Man kommer må illa och troligtvis kräkas hela första dygnet. Man kommer knappt kunna äta och har man problem med att svälja vätska ska man ringa tillbaka till sjukhuset. Dessutom har alla mina vänner som gjort samma operation meddelat att det är det värsta dom varit med om (tack för peppen!) och att man ska ladda med glass. 
 
Just nu känner jag mig bara likgiltig. Och trött. Det är det här jag gått och väntat på så länge men nu när jag fick beskedet så känns det inte alls lika vitkigt längre. Jaja.. det blir väl bra. Nu ska jag göra mig klar för le skönhetssömn. Godnatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här