Hemma i Sandvik

Postat den 01 juni klockan 12:24 i Vardagssnack,

Tiden bara flyger iväg. Nu under långhelgen har det varit fullspäckat varje dag. Har jag inte umgått med vänner så har jag varit ute på promenader eller städat upp efter dom senaste veckorna hemma. Även om jag inte har sådär jättemycket porslin och sånt hemma så har jag använt upp ALLT nu det senaste, var liksom tvungen att diska för att kunna äta på något -.- Det är första gången det hänt sedan jag flyttade till Guldheden för 6 månader sedan. Visst, alla glas/muggar har tagit slut om jag haft besök hemma men aldrig allting (tallrikar, glas, muggar, bestik) på samma gång. Har inte städat på tusen år heller känns det som... Blir till att kvällsstäda idag innan tidig sänggång. Jag ska ju börja jobba imorgon och precis som när jag praktiserade behöver jag åka hemifrån strax innan klockan 6 för att vara i tid. Ser inte fram emot det där särksilt mycket alltså -.- Men det ska bli kul att börja städa igen ^^ 
 
Nu sitter jag hemma i Sandvik och blir uppassad av mamma och pappa. Maten serverad igårkväll och jag behövde inte ens duka undan efter mig. Frukosten framdukad imorses när jag steg upp. Snacka om lyx! :) Nu ska jag återbetala genom att gåomkring med grästrimmerna lite här hemma. Hej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här