A just det, vad hände med designen?

Postat den 09 mars klockan 16:01 i Vardagssnack,

Tidsinställt inlägg - wihooo! (Och liksom två inlägg på en och samma dag, i'm coming back?!)
 
Jo, jag vill bara nämna min fula design. Trots att jag tycker att det är väldigt roligt att hålla på med design och gillar att pilla med det så tar det så otroligt lång tid om man vill att det ska bli så nära perfekt som möjligt. Men jag kände att jag nästan kunde spy på snön och och den juliga känslan som var så jag var tvungen att bara ändra. Men så fort domhär två kommande tentorna är gjorda så ska det banne med ske förändringar här! Om två veckor ungefär får vi hoppas att designen är klar. Och då tänker jag vår. Motljus. Vit bakgrund och mycket färg! Vi får se hur dethär slutar. 
 
Yo!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här