Det senaste

Postat den 23 mars klockan 21:18 i Vardagssnack,

Hej världen. Då var det dags för en sådandär uppdatring om vad som hänt det senaste. Jag ska ju ut på LIA (lärande i arbete) (praktik) i nästa vecka och senast jag skrev hade jag ingen praktikplats.. mådde verkligen illa då jag var så stressad över detta. Jag missade ju hela förra praktiken p.g.a. halssjukdomen och det vore så fruktansvärt jobbigt att behöva missa en till... Praktiken jag missade där innan jul måste jag ta igen på sommarlovet och tänk om jag skulle behöva ta igen en till då! Men, tack och lov har det löst sig. I fredags fick jag tag på ett fastighetsförvaltarföretag och där ska jag få hänga i 5 veckor nu framöver. Hoppas det blir bra!
 
Och nu när det inte är skola på fem veckor så ska jag försökta ta tag i ett och annat. Bl.a. fixa bloggdesignen. Och även se till att fixa klart i mitt boende så det slipper se ostädat ut hela tiden. 
 
Helgen då: Utgång i fredags och igår. Kunde inte bestämma mig vilken dag jag skulle gå ut så det blev båda. Hade livets fest båda dagarna så jag är så nöjd med det valet. Nästa helg blir det tydligen också partty och helgen därpå med. OCH, helgen därpå ska jag tydligen åldras så då blir det troligtvis också utgång. Jag som vanligtvis inte hänger ute så ofta och festar... Nu är det andra bullar minsann. Men jag ska försöka lugna ner mig lite efter det. Hela "dagen efter" går man ju miste om när man bara är så stört trött. 
 
Iallafall. Nu ska jag lägga mig. Ska tydligen åka hemifrån vid 6 imorgon O.o... Jobb mellan 7 och 16, sen kommer jag nog åka hem och dö lite.. Haj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här