En ganska bra dag trots allt

Postat den 09 mars klockan 11:52 i Vardagssnack,

Nu stressar jag mig över hur morgonen har varit. Jag har inte gjort ett knyst! Men jag är glad av att jag gick upp relativt tidigt iallafall så även om jag under flera timmar inte har gjort något särskilt så har jag hela dagen kvar. Klockan är ju inte ens tolv liksom. Och dessutom när jag skulle kolla vilken första lektionen är imorgon så upptäckte jag att jag inte börjar förrän klockan 13. SUVERÄNT! Det känns verkligen bra att ha en ledig måndagmorgon!
 
Någonting annat som har hänt nu på morgonkvisten är att jag har, på nytt, blivit kär i min telefon. Ni vet den där känslan när man tar upp sin nya telefon ur förpackningen för första gången och är som ett barn på julafton? Den känslan har jag nu. Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag blev helt förstummad över hur f a n t a s t i s k min telefon är. Så.... <3!!!
 
Nu ska jag hoppa i duschen för att snart head:a hem till Guldheden igen. Hare gott!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här