Hatkärlek

Postat den 29 mars klockan 12:58 i Vardagssnack,

Yo! Jag känner mig inte det mista sjuk idag. När jag jag vaknade imorses vid halv 9 visade min utetermometer 17(!!) grader. Vilket i och för sig var i solen då, men nu är det skugga vid termometern och den visar fortfarande 17. Helt fantastiskt!
 
Jag var nere på stan för att göra några ärenden alldeles nyss och det var så konstigt att gå iväg utan jacka på mig. Jag tycker alltid att det är lite hatkärlek över dom första gångerna på våren när man går hemifrån utan jacka. Visst, jag ä l s k a r att slippa jackan, men jag har vantligtvis mobil, busskort och nycklar i jackfickorna så det känns gång på gång som att jag har glömt något utav det. Vilket är stöört jobbigt. Det går ganska snabbt över och jag inser att jag visst har med mig allt fast jag har dom i väskan istället, men ni vet när man upptäcker att man kanske har glömt nycklarna hemma och man känner sig helt uppgiven. Segt känsla. Jaja, inget att klaga över nu när det är så fint väder!
 
Nu ska jag på kalajs. Och ikväll blir det mer kalajs! Peace.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här