Helgplaner

Postat den 13 mars klockan 16:40 i Vardagssnack,

Det gick förvånansvärt bra på tentan. Blev klar långt innan utsatt tid och gissningsvis blir det ett VG i betyg. Fast det är nog på gränsen i sådana fall så vi får se.
 
Det som händer härnäst är städning. Och tvättning om en halvtimme. Ska försöka ta mig ner till stan ikväll också för att se om jag hittar lite nya kläder. Dels för att jag är värd det, hehe ;), och dels för att jag ska ju på arbetsintervju imorgon och då kan det vara trevligt att ha något nytt och fint på sig.
 
Annars på helgens to-do-list så ska jag försöka hinna med att bocka av massa plugg inför nästa veckas tenta i företagsekonomi, lyckligtvis läste jag denna kurs på gymnasiet så jag har det ganska färskt i minnet. Ska även se om jag kan få till en träff med mina päron (som har varit bortresta dom senaste tre veckorna men kom hem i måndags). 
 
Nu? Dags att börja ta tag i städningen så jag hinner ner till stan sen. Tajt schema nu ;) Haaj!
 
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här