Hos mamma och pappa...

Postat den 07 mars klockan 21:35 i Vardagssnack,

.... fast dom är inte hemma. Sluttenta i komfortkyla är på ingång i veckan och eftersom jag har dåligt med plats vid mitt skrivbord i Guldheden så passar jag på att utnyttja space:et hemma i Alingsås. Det finns både köksbord och skrivbord att plugga vid här.
 
Annars händer inte nåt särskilt. Det är mycket i skolan nu. Dom senaste dagarna har jag suttit i skolan till sena kvällar, någon kväll åkte vi inte hem förrän halv nio... Det är så det blir när det är tenta på gång. Dock mitt återkommande problem med kass mage är ett faktum nu igen. Det brukar visa sig när jag är stressad. Och nu ska jag ha två stooora tentor på kort tid så.. tja. Förhoppningsvis lättar det märkvärt när tentorna är över. Och nåt annat jag oroar mig över är att när jag var riktigt stressad sist så åkte jag på två månaders sängliggande med alla möjliga sorters sjukdomar. Tänk om det skulle hända igen liksom? Jag pallar inte det. Förresten är jag inte ens 100% återställd sen sist heller så... Ja. Kort och gott: Jag hoppas det inte blir värre.
 
Nåt som är lite kul däremot är att jag har jag ett eventuellt extrajobb på gång. Ska berätta mer om det i framtiden blir nåt. Nu ska jag fortsätta ha värsta partykvällen med mig själv! (Läs: äta semla och lägga mig tidigt för att kunna gå upp tidigt och plugga imorgon.)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här