Lördagsuppdatering

Postat den 08 mars klockan 17:51 i Vardagssnack,

Kanske inte fullt lika produktiv dag som jag har fanstiserat om att det skulle bli idag. Men man ska ju må bra också. Jag har varit ute i solen några timmar, ätit regelbundet under dagen (eloge till mig! tillhör nämligen dessvärre inte vardagsrutinerna), pluggat en del, gluttat tv och slösurfat. Med andra ord har jag koppplat av lite idag och det har verkligen gjort gott. Har varit så stressad dom senaste dagarna så.. Ja, lite slapp var välbehövligt. Jag har även packat lite saker som ska med till Guldheden, bl.a. kameraladdaren så i framtiden blir det förhoppningsvis lite bilder i inläggen också. Nu får ni nöja er med min Instagram om ni vill se bildigt vad jag gör under dagarna. Här kommer låten som går på repeat idag:
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här