Måndag

Postat den 10 mars klockan 09:44 i Vardagssnack,

Jag tänkte att jag kunde börja med lite vardagsuppdatering igen. Jag har det senaste varit inne i en period då jag ansett att det inte är särskilt intressant att läsa en blogg om hur jag smörar min macka eller hur vädret är idag, men nu har jag fått för mig att om man inte är intresserad av den sortens läsning så behöver man inte läsa min blogg. Så det så. 
 
Idag börjar jag klockan 13 men jag var ändå upp strax efter 7. Dels för att inte vända på dygnet men även för att vara redo klockan 8 för att ringa upp olika fastighetsföretag. Det är nämligen LIA på gång (lärande i arbete = praktik). Om två veckor redan faktiskt så just nu kan det verka som om jag är ute lite sent. Till mitt försvar hade jag en LIAplats på gång men nu svarar inte den kontaktpersonen mig så... :S. Jag tror nog att det är tillfälligt, att hen inte är på plats just när jag ringer, men... tja. Även om jag typ är lovad en plats där så kan jag inte gå och vänta på att hen ska höra av sig, ifall om jag få ett nej. Så nu rings det för glatta livet här.
 
Har nog något på gång, väntar på att en kille ska ringa upp. Så just nu är det en liten paus i ringandet. Därav har jag tid att blogga lite. Men ska nog åka iväg till skolan istället och sätta mig där och plugga. Så behöver jag inte missa massa dyrbar pluggtid i väntan på att den där killen ska ringa, jag kan ju faktiskt svara i telefon i skolan - tro det eller ej!

Ha det fint, hej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här