Så jävla trött

Postat den 28 mars klockan 18:37 i Vardagssnack,

Vad hände idag egentligen? Stört jobbigt att gå upp imorses, och när jag kom hem var jag tvungen att sova lite. men hjälpte det? Nope.. Jag känner mig sådär energilös, som om jag vare sjuk. Men det är jag inte *pepparpeppar*. Jag har iallafall hunnit med att tvätta nu. Ska påbörja städning snart så det är gjort. Till helgen är tanken att jag ska hinna med att fira två födelsedagar. Och hänga en skvätt med Lovisa. Så det blir la gott.
 
Kvällen ska tillbringas under täcket i soffan. Kanske jag orkar fixa designen till bloggen som jag drömmer om. Har påbörjat lite men jag kan verkligen inte bestämma mig hur jag vill ha det. Så jag testar lite fram och tillbaka. Tänkte skriva lite om praktiken sen också. Det är mycket inlägg om städning och tvättning nu det senaste känns det som... Hehe.
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här