Sammanfattning av dom senaste dagarna

Postat den 19 mars klockan 21:39 i Vardagssnack,

Dagarna bara flyger förbi. Kort, vad har hänt?
  • Jag glömde kolla bromsarna på cykeln innan jag fraktade den till Göteborg.. Dom var kassa och nu måste jag fixa dom innan det blir mer cyklande. Att cykla till Maxi häromdagen var aningens läskigt då det i princip bara är nerför hela vägen dit...

  • Jobbintervjun jag var på i fredags blev inget med det. Men vid närmare eftertanke är jag ganska lättad över det beskedet då man var tvungen att skriva upp sig på långt avtal som iallafall sträcker sig året ut, och jag vet ju inte riktigt hur hösten kommer se och sådär så... Ganska nöjd över att det inte blev jag.

  • Jag ska ut på praktik nästa vecka men har ingen praktikplats... p a n i k ! ! !

  • Hej omtenta i företagsekonomi. Jag tror jag var lite väl spänd inför komfortkylatentan i torsdags så när den var klar och jag slappnade av så gick all must ur mig. Och detta fick företagsekonomitentan lida för i tisdags. Faktum är så har jag fortfarande inte fått tillbaka någon motivation så vi får väl se när det dyker upp igen. Då blir det plugg inför omtentan som gäller. 
Det var lite om vad som hänt det senaste. Imorgon ska jag och Pernilla till Universeum och på fredag bär det av till Ullared, wihoo! Blir troligtvis utgång imorgon eller/och i övermorgon för att säga "hejdå" till klassen nu när vi alla ska ut på praktik. Och nu är det sänggång för min del. Jag känner mig helt slutkörd så ska hjälpa mig själv lite på traven med en god natts ordentlig sömn. Nattinatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här