Söndag

Postat den 16 mars klockan 13:26 i Vardagssnack,

Jag har aldrig tidigare varit med om en lärare som rättat en så stor tenta så snabbt! Jag skrev tentan på torsdag eftermiddag, på fredag vid lunch kunde samtliga i klassen få reda på sina resultat. Det var några små ynka poäng som saknades till ett VG på tentan men jag är nöjd ändå. Jag tycker det var ett svårt ämne, och denna kursen hade ett snabbt tempo så... jag är ytterst glad att jag slipper göra omtenta.
 
Intervjun i fredags kändes bra, ska få reda på måndag om det blir något eller inte. Efter intervjun åkte jag hem till Alingsås för att spendera natten där. Passade på att hälsa på lite släkt igår på förmiddagen för att sedan åka hem på eftermiddagen. Gårkvällsplanerna körde i diket men jag hade det mysigt hemma ändå.
 
Idag består dagen av plugg. Och ska försöka ta mig en tur med min cykel som transporterades hit igår ^^. Har sett att vädret ska bli kass i slutet av veckan så får nog passa på liksom. Tjingeling!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här