Två flugor i en smäll

Postat den 30 mars klockan 20:09 i Vardagssnack,

Jag slits mellan om jag ska greja med bloggdesignen eller om jag ska titta på Känn ingen sorg. Tror det blir alternativ två dock. Och lite hårfärgning på det. Två flugor i en smäll liksom. Fast jag skulle ju i och för sig kunna färga håret samtidigt som jag pillar med bloggdesignen också.. Hmm! Det kommer blir svårt dethär... 
 
Det är konstigt att klockan är åtta tycker jag. Jättekonstigt faktiskt. Det känns som om det är mitt på dagen... Hur ska jag någonsin kunna somna sen? Jaja, det blir nog bra. Hoppas jag inte dör trötthetsdöden imorgon på praktiken bara.
 
Joförretsen. Hade det så jäkla najs hos Pernilla igår. Spel- och vinkväll samt födelsedagsfirande för Pernilla. Vi var dessutom tuffa nog att bryta strömmen på allt i lägenheten (utom kyl/frys) under Earth Hour. Supermysigt blev det!
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här