Vårens första dag

Postat den 13 mars klockan 08:50 i Musik/Film/Worldwideweb, Vardagssnack,

Igår alltså. Jag gick hem från skolan i tjocktröja och jackan över armen :D Majgaad!
 
Idag börjar jag egentligen klockan 13 idag men har stigit upp i tid ändå för att köra slutracet inför tentan. Vanligtvis satsar jag på VG men nu det senaste har jag känt att den här kursen är en lyckad kurs om det "bara" står G i betyget. Skitsvår! Men efter gårkvällens plugg så känns det ändå lite hoppfullt att få till det där rackarns V:et också. Har jag tur idag, om läraren ställer rätt frågor på tentan, då kommer jag att lyckas med ett tvåbokstavigt betyg. Men frågn är hur stor den chansen är? Jaja, den som lever får se.
 
Nu blire kaffe, och ringa om praktik (det blev inget av det där jag försökte mig på i måndags), menmen. Bara att köra på.
 
Höres!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här