Blogginsikter

Postat den 09 maj klockan 20:42 i Vardagssnack,

Det kanske helt enkelt är så att jag tröttnat på att blogga :O Jag är verkligen i en bloggtorka nu och det verkar som om den aldrig tar slut. Det måste ha varit ursäkter i över ett år nu om varför jag aldrig skriver? Jaja. Jag kommer ju såklart ha kvar bloggen. Jag tror jag bloggat sen 2007 på olika portaler så att bara ta bort något som funnits där i 7 år bara sådär... njaa, jag tror inte det. Dessutom gillar jag ju att skriva och knappra på tangentbordet, och när jag inte är i fototorka är det kul att visa bilder.
 
Inte för jag gjort något avancerat men designen är ju ändrad nu så kanske blir lite mer sugen på bloggen då. Jag kände att stilrent är vad jag behöver nu. Fast det är klart, vad som helst hade varit bättre än hur bloggen såg ut förut.. haha!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här