Inför flytten

Postat den 11 maj klockan 13:17 i Vardagssnack,

Jag måste köpa en soffa när jag flyttar sen. Egentligen hade jag inte tänkt att ha någon soffa alls, utan ha sängen som soffa liksom. Men... sitter hemma nu hos en klasskamrat och pluggar och sitter just i en soffa som är sådär perfekt insutten (säger man så?) och det känns verkligen som en miljö jag vill ha hemma hos mig sen. 
 
Det kommer bli perfekt att jag slutar skolan inför sommaren om drygt 2 veckor och sen ha en hel månad på mig att springa omkring och leta grejer till mitt nya place innan jag flyttar in. Ska se om jag hittar lite möbler, både inne och ute (har balkong!!) och fundera över hur jag ska möblera och sådär (jag har ju lägenhetsritningen så kan småfilura lite). Jag är så jäkla taggad!
 
Nu tycker folket här att jag ska plugga vidare så får väl göra det. Vi kör ju ändå grupparbete nu. Peace!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här