Jag skriver lite ändå

Postat den 23 maj klockan 11:12 i Vardagssnack,

Ja alltså, jag skulle ju inte det. Förrän alla prov och inlämningar är klara. Egentligen. Men för stunden har jag inget bättre för mig så varför inte liksom. Jag har precis gjort företagsekonomiprov som men stor sannolikthet behövs göras om. Nu efter provet ska det bli grupparbete men då jag blev klar först i min grupp så är det nu lite väntan på G. Därav kan jag skriva lite i bloggen.

Igår var en hejdundrandes kväll. Min nyfunne vän Björn och jag sprang omkring på Göteborgs gator och torg och letade geocachar och tog en promenad. Ni som har hängt med ett tag kanske kommer ihåg att jag har snackat om geocaching för ett himlans bra tag sedan? Dock har jag aldrig kommit igång då jag inte riktigt vet hur man ska gå tillväga och.. jaja. NU har jag skaffat ett användarnamn och, som sagt, igår tog jag och Björn två cachar i Göteborg. Jag var inte hemma förrän vid midnatt igår nästan och såhär fint var det på Göta Älvbron igår när vi var där. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här