Mer regn!

Postat den 14 maj klockan 20:20 i Vardagssnack,

Jag var ute och dansade i regnet idag. Jag har dom senaste dagarna suttit inne och kollat ut på regnet och sagt till alla jag pluggat med att jag skulle vilja springa ut och hoppa i vattenpölarna. Dom har suckat och tyckt att jag är dum i huvudet typ men idag när jag sprang ut så hängde två på. Vem var det som var dum nu liksom? ^^
Så här ser det ut hemma hos mig nu. Det smattrar som satan på rutan vilket är supermysigt. Tänkt dra på mig gummistövlarna och dra till Hemköp och köpa nåt gott. Så jäkla gottesugen. Har sedan jag flyttat hit dragit ner på sötsaker och klarat det riktigt bra faktiskt, men är det menstider så är det... Annars hela kvällen blir det plugg ^^
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här