Regn

Postat den 13 maj klockan 20:46 i Vardagssnack,

Jag älskar verkligen regn! Sååå mysigt! Sitter med fönstret öppet och lyssnar på hur regnet smattrar mot rutan och doftar på den underbara doften som ofta följer med regn. Jag gjorde chokladbollar häromdagen och kaffe är på gång. Så jag klagar inte alls.
 
Bilden tog jag med mobilen. Jag är så nöjd med min nya leksak! Haft den i någon vecka nu och har äntligen börjat få in ett flow med nya avstånd och miniförändringarna i menyn o.s.v. '
 
Nu ska jag plugga lite innan tidig sänggång idag. Jag blir bara mer och mer stressad för varje sekund känns det som. Varje dag inser jag att det är en dag mindre till tentor och skit. Bara två veckor kvar nu!! Hur ska jag hinna allt? Jaja, inte lättar det att skriva blogginlägg så jag får väl återgå till mitt plugg. Ha det fint!
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här