Secrets and lies

Postat den 12 maj klockan 20:14 i Vardagssnack,

Oh my! Det är stört mycket i skolan nu. Jag gissar att det är stressen som gör att jag har svårt att sova och är skakig i kroppen på mornarna. Händerna är värst. Man funderar ju på om man ska vara orolig eller inte? Jag väljer inte just nu. Jag måste ju bli klar med skolgrejerna så om det skulle vara skolan som stressar mig lär det försvinna inom en månad. Är det fortfarande kvar efter en månad när sommarlovet börjat då får jag väl kolla upp det, men nu känner jag att det får vara.
 
Nu är det fokus på skolan som gäller. Tre tentor och tre stora inlämningar kvar. Allt sista veckan såklart... Det hade nog varit bra med en vecka ledigt efter skolan men jag ska börja jobba med en gång. 9 veckor. Sen är jag ledig. Det ska bli gött. Ska även försöka få tag på mina halsdoktorer och säga att jag tycker att det är dags för operation snart. Inte för att halsen är vad den har varit (när det var som värst alltså) men till och från har jag riktigt ont och det håller ju inte. Kan inte bli andfådd utan att få ont i halsen så... Ja. 
 
Väntar på att en kompis ska komma hem till mig och glutta på Secrets and lies. Sett den? Gör det annars! En serie som håller på nu i sex delar. Finns på svtplay.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här